Simulation of minefield installation in a video game engine

Abstract

У світі сучасних цифрових ігор, особливо в межах тактичних військових стратегій та реалістичних морських бойових середовищ, зростає попит на точне моделювання та захопливий досвід. Проєктування та моделювання морських бойових дій повинні інтегрувати складніші системи, а також вплив ефективності підводних мінних полів. Метою цього дослідження є розробка алгоритму та моделі, яка точно прогнозує тактичний та оперативний вплив морських мінних полів на судна в різних ігрових сценаріях. Моделювання розроблено з урахуванням багатьох змінних, таких як різні типи мін та кораблів, різні стратегії висадки, різні параметри навколишнього середовища та погоди. Першою метою цього дослідження є вдосконалення алго- ритмів прогнозування пошкоджень, що дасть змогу моделюванню точніше оцінювати наслідки проходження кораблів через мінне поле. Другою метою є вдосконалення логіки розподілу мін, розробка алгоритмів, які розраховують оптимальну кількість, тип та розподіл мін, необхідних для зупинки або затримки просування противника.
In the evolving world of modern digital gaming, particularly within tactical war-game strategies and realistic naval combat environments, the demand for accurate simulation and immersive experience is growing. The design and simulation of naval warfare must integrate more complex systems, including the impact of underwater minefield effectiveness. The research goal is to develop a framework and model that accurately predicts the tactical and operational impact of naval minefields on vessels across diverse gameplay scenarios. The simulation is designed to consider many variables, such as different mine and ship types, different landing strategies, varying environmental parameters and weather. The first objective of this research is to improve damage prediction algorithms, enabling the simulation to more accurately estimate the consequences of ships passing through a minefield. The second objective is to enhance mine allocation logic, developing algorithms that calculate the optimal quantity, type, and distribution of mines needed to halt or delay enemy advances.

Description

Citation

Simulation of minefield installation in a video game engine / Maksym Maksymov, Oleksii Neizhpapa, Oleksandr Tosheva, Maksym Kiriakidi // Energy Engineering and Control Systems. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2025. — Vol 11. — No 1. — P. 69–78.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By