База даних для підтримки діяльності маркетолога в онлайн-спільнотах
Loading...
Date
2012
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
The article examined the activities of marketing in online communities, the proposed
use of a database for recording and analysis of marketing communications.
Description
Keywords
онлайн-спільноти, маркетингові комунікації
Citation
Пелещишин О. База даних для підтримки діяльності маркетолога в онлайн-спільнотах / Оксана Пелещишин // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 106–107. – Бібліографія: 2 назви.