Чинники, які впливають на ефективність маркетингових заходів вищого навчального закладу
Loading...
Date
2012
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
The article reviews the main factors that affect the marketing activities whichcould be
run by the higher education institutions.
Description
Keywords
marketing, factors, marketing activity, higher education institutions
Citation
Бобало О. Чинники, які впливають на ефективність маркетингових заходів вищого навчального закладу / Олена Бобало // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 20–21. – Бібліографія: 2 назви.