Формування корпоративної ідентичності
Loading...
Date
2012
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
In this article the problem of how broken corporate culture at the organization. Grounded principles of corporate identity – an employee belonging to the organization.
Description
Keywords
корпоративна культура, організаційна культура, корпоративна ідентичність, символи, міфи, герої, церемонії, місія
Citation
Тарасюк Л. Формування корпоративної ідентичності / Людмила Тарасюк // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 148–149. – Бібліографія: 3 назви.