Аналіз ужитковості споживацького досвіду
Loading...
Date
2012
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
The paper presents the analysis of consumer experience – subjective information layer
in user-generated content and ways of its beneficial application in analysing consumer
qualities of various products and services.
Description
Keywords
споживацький досвід, інформаційний пласт, оцінкові судження, аналіз споживчих властивостей
Citation
Тимовчак-Максимець О. Аналіз ужитковості споживацького досвіду / Оксана Тимовчак-Максимець // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 116–117. – Бібліографія: 1 назва.