Практична цінність маркетингу у формуванні попиту на інновації: світовий і вітчизняний досвід
Loading...
Date
2011
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Description
Keywords
Citation
Мних О. Б. Практична цінність маркетингу у формуванні попиту на інновації: світовий і вітчизняний досвід / О. Б. Мних, А. В. Руденко // Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури = The problems of innovation infrastructure's formation and development : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 19–21 травня 2011 р.), конференцію присвячено 45-й річниці започаткування діяльності Інституту економіки та менеджменту; 40-й річниці кафедри економіки права та інвестицій / Національний університет "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 67–68. – Бібліографія: 9 назв.