Специфіка регіоналізації змісту етнокультурного виховання учнів

No Thumbnail Available

Date

2013

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

Abstract

У статті здійснено аналіз етнокультурного виховання учнів і визначено специфіку регіоналізації його змісту. Доведено, що засвоєння національних культур в режимі діалогу в полікультурному середовищі є важливим засобом розвитку особистості, збагачення духовного світу людини, бо сприяє формуванню особистого культурно-історичного розуміння світу. The article analyzes the ethnic and cultural upbringing and specificity regionalization of its contents. It is shown that the assimilation of national cultures in dialogue mode in a multicultural environment is an important means of personal development, enrichment of the human mind, for personal promotes cultural and historical understanding of the world.

Description

Keywords

виховання, регіоналізація, духовний світ, особистість, education, regionalization, the spiritual world, personality

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By