Мультимедійні алгоритми як засіб розвитку пізнавальної активності учнів професійно-технічних училищ

No Thumbnail Available

Date

2013

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Рассматриваются проблемы применения мультимедийных алгоритмов в графической подготовке будущих квалифицированных рабочих. Определены дидактические функции и виды мультимедийных талгоритмов в изучении технического черчения. Обоснована целесообразность внедрения мультимедийных алгоритмов в учебный процесс профессионально-технических училищ. The article deals with the problems of application of multimedia algorithms in the graphic training of future qualified workers. The author defines didactic functions and types of multimedia algorithms in the process of technical drawing studying and grounds the expedience of multimedia algorithms introduction into the educational process of vocational schools.

Description

Keywords

средства обучения, мультимедийные алгоритмы, техническое черчение, профессионально-техническое училище, means of teaching, multimedia algorithms, technical drawing, vocational school

Citation

Гаврищук І. Мультимедійні алгоритми як засіб розвитку пізнавальної активності учнів професійно-технічних училищ / Ірина Гаврищук // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2013. – № 1. – С. 51–57. – Бібліографія: 4 назви.