Region rebranding technologies

Loading...
Thumbnail Image

Date

2013

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

The purpose of this paper is to highlight concepts of rebranding and its technologies. The author believes that rebranding is the reflection of branding process that essentially the same thing. Actually author tries to show this in her work.

Description

Keywords

brand, branding, information, rebranding, region

Citation

Kolesnycka N. Region rebranding technologies / Natalia Kolesnycka // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IV Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2013, 21–23 листопада 2013 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 56–57. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Bibliography: 6 titles.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By