Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності туристичної фірми «Ельпіда» в середовищах соціальних комунікацій

Loading...
Thumbnail Image

Date

2014

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

This article consideres the problem of tour operator advertisement using Internet. Main internet-advertisement methods that touristic companies use are given. The method of company advertisement using social network "Vk.com" is described.

Description

Keywords

туристичні фірми, рекламне забезпечення, соціальні мережі

Citation

Миронюк А. Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності туристичної фірми «Ельпіда» в середовищах соціальних комунікацій / Анна Миронюк, Юрій Сєров // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 72–73. – Бібліографія: 1 назва.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By