Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності туристичної фірми «Ельпіда» в середовищах соціальних комунікацій
Loading...
Files
Date
2014
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
This article consideres the problem of tour operator advertisement using Internet. Main internet-advertisement methods that touristic companies use are given. The method of company advertisement using social network "Vk.com" is described.
Description
Keywords
туристичні фірми, рекламне забезпечення, соціальні мережі
Citation
Миронюк А. Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності туристичної фірми «Ельпіда» в середовищах соціальних комунікацій / Анна Миронюк, Юрій Сєров // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 72–73. – Бібліографія: 1 назва.