Переваги використання соціальних мереж для популяризації торгової марки чи продукту
Loading...
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
In the paper possibilities of promoting a trademark or product on the Internet by means of social networks are considered and advantages of this means of popularization are pointed out.
Description
Keywords
соціальні мережі, популяризація, просування, торгова марка
Citation
Зубарь Ю. Переваги використання соціальних мереж для популяризації торгової марки чи продукту / Юлія Зубарь, Оксана Тимовчак-Максимець // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 218–219. – Бібліографія: 3 назви.