Маркетингове забезпечення розвитку вищого навчального закладу

Loading...
Thumbnail Image

Date

2015

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Бадікова Н. О.

Abstract

Досліджено процес прийняття маркетингових рішень в управлінні вищим навчальним закладом. Виокремлено технології прийняття маркетингових рішень для розвитку вищого навчального закладу.

Description

Keywords

Citation

Вергелес О. Ф. Маркетингове забезпечення розвитку вищого навчального закладу / Ольга Федорівна Вергелес // Управління в освіті : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 16–18 квітня 2015 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів, 2015. – С. 27–28. – Бібліографія: 3 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By