Лінгводидактичний, психологічний та соціокультурний аспекти використання документного дискурсу в процесі навчання письма українською мовою як іноземною

Loading...
Thumbnail Image

Date

2015

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

The study is dedicated to the analysis of teaching writing in a foreign language. Communicating ideas in a foreign language, i.e. Ukrainian, appears to be one of the most complex activities incorporating all the speech skills: reading, speaking, listening and writing. Discourse analysis of academic writing proves the necessity of introducing samples of official papers writing into the language-teaching process at the Beginner level.

Description

Keywords

мовленнєва діяльність, уміння та навички, документний дискурс, лінгводидактичний аспект, соціокультурний аспект

Citation

Бурак М. Лінгводидактичний, психологічний та соціокультурний аспекти використання документного дискурсу в процесі навчання письма українською мовою як іноземною / Мар’яна Бурак // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 96–97. – Бібліографія: 4 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By