Лінгводидактичний, психологічний та соціокультурний аспекти використання документного дискурсу в процесі навчання письма українською мовою як іноземною
Loading...
Date
2015
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
The study is dedicated to the analysis of teaching writing in a foreign language.
Communicating ideas in a foreign language, i.e. Ukrainian, appears to be one of
the most complex activities incorporating all the speech skills: reading, speaking,
listening and writing. Discourse analysis of academic writing proves the necessity of
introducing samples of official papers writing into the language-teaching process at
the Beginner level.
Description
Keywords
мовленнєва діяльність, уміння та навички, документний дискурс, лінгводидактичний аспект, соціокультурний аспект
Citation
Бурак М. Лінгводидактичний, психологічний та соціокультурний аспекти використання документного дискурсу в процесі навчання письма українською мовою як іноземною / Мар’яна Бурак // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 96–97. – Бібліографія: 4 назви.