Рекламно-інформаційне представлення діяльності органів місцевого самоврядування в соціальних мережах
Loading...
Date
2015
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
The article deals with the feasibility of using social networks by local governments.
It is shown the influence of social networks to create the image and reputation of the
municipal authorities.
Description
Keywords
органи місцевого самоврядування, соціальні мережі, інформація, територіальна громада
Citation
Мина Ж. Рекламно-інформаційне представлення діяльності органів місцевого самоврядування в соціальних мережах / Жанна Мина, Лідія Кокор // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 140–141. – Бібліографія: 1 назва.