Рекламно-інформаційне представлення діяльності органів місцевого самоврядування в соціальних мережах

Loading...
Thumbnail Image

Date

2015

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

The article deals with the feasibility of using social networks by local governments. It is shown the influence of social networks to create the image and reputation of the municipal authorities.

Description

Keywords

органи місцевого самоврядування, соціальні мережі, інформація, територіальна громада

Citation

Мина Ж. Рекламно-інформаційне представлення діяльності органів місцевого самоврядування в соціальних мережах / Жанна Мина, Лідія Кокор // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 140–141. – Бібліографія: 1 назва.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By