Особливості використання соціальних мереж у ресторанному бізнесі як ефективний інструмент маркетингу
Loading...
Files
Date
2016
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
We consider the peculiarities of using social networks as a tool of popularization of
restaurant business. We characterize the practical aspects of using social networks.
Description
Keywords
соціальні мережі, соціальний маркетинг, рестораний бізнес, Facebook, Twitter, Instagram, Foursquare, GoogleAlerts
Citation
Білущак Т. Особливості використання соціальних мереж у ресторанному бізнесі як ефективний інструмент маркетингу / Тетяна Білущак, Марія Кучеренко // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 88–89. – Бібліографія: 5 назв.