Особливості використання соціальних мереж у ресторанному бізнесі як ефективний інструмент маркетингу

Loading...
Thumbnail Image

Date

2016

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

We consider the peculiarities of using social networks as a tool of popularization of restaurant business. We characterize the practical aspects of using social networks.

Description

Keywords

соціальні мережі, соціальний маркетинг, рестораний бізнес, Facebook, Twitter, Instagram, Foursquare, GoogleAlerts

Citation

Білущак Т. Особливості використання соціальних мереж у ресторанному бізнесі як ефективний інструмент маркетингу / Тетяна Білущак, Марія Кучеренко // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 88–89. – Бібліографія: 5 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By