Рекламно-інформаційне забезпечення маркетингової діяльності

Loading...
Thumbnail Image

Date

2016

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

In thesis are revealed advertising and information support of marketing activities. It is noted that an important condition of the company is to provide accurate and timely marketing information.

Description

Keywords

інформація, інформаційне забезпечення, маркетинг, підприємство, реклама, ринок

Citation

Мина Ж. Рекламно-інформаційне забезпечення маркетингової діяльності / Жанна Мина, Марія Гринчишин, Марія Бондач // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 240–241. – Бібліографія: 7 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By