Рекламно-інформаційне забезпечення маркетингової діяльності
Loading...
Date
2016
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
In thesis are revealed advertising and information support of marketing activities. It is
noted that an important condition of the company is to provide accurate and timely
marketing information.
Description
Keywords
інформація, інформаційне забезпечення, маркетинг, підприємство, реклама, ринок
Citation
Мина Ж. Рекламно-інформаційне забезпечення маркетингової діяльності / Жанна Мина, Марія Гринчишин, Марія Бондач // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 240–241. – Бібліографія: 7 назв.