Організація віртуального представництва ВНЗ у соціальних мережах

Loading...
Thumbnail Image

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Маріупольський державний університет

Abstract

Традиційна діяльність вищого навчального закладу (ВНЗ) полягає в націленості освітніх пропозицій до всіх споживачів освітніх послуг, які можуть ними скористатись. В умовах конкурентного середовища важливими є розгорнуте позиціонування університету у соціальних мережах. Оскільки організація віртуального представництва ВНЗ у соціальних мережах є актуальною задачею сьогодення, ми розглянемо доцільність і специфіку формування позитивного інформаційного образу ВНЗ у соціальних мережах на прикладі позиціонування у соціальних мережах Національного університету «Львівська політехніка».

Description

Keywords

Citation

Федушко С. С. Організація віртуального представництва ВНЗ у соціальних мережах / С. С. Федушко, Ю. О. Сєров, К. О. Слобода // Проблеми формування інформаційної культури особистості : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 2 листопада 2012 року / за редакцією Г. І. Батичко. – Маріуполь : МДУ, 2012. – С. 97–100. – Бібліографія: 2 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By