Інформаційний ресурс як ефективний засіб інформаційно-рекламного представництва ресторанного закладу у WWW

Loading...
Thumbnail Image

Date

2016

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

This article considers the information resource as an effective mean of information and advertising representation of restaurant on the Internet.

Description

Keywords

ресторанний бізнес, обслуговування, Інтернет-представництво, інформаційний ресурс

Citation

Яремко М. Інформаційний ресурс як ефективний засіб інформаційно-рекламного представництва ресторанного закладу у WWW / Марта Яремко, Соломія Федушко // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 288–289. – Бібліографія: 13 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By