Інформаційно-рекламне забезпечення популяризації Державного підприємства «Славське лісове господарство»

Loading...
Thumbnail Image

Date

2017

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

This article contains programs for information and advertising in social networks. Using social networks for coverage of forestry activities is important and affects the formation of the reputation of the company.

Description

Keywords

інформаційно-рекламне забезпечення, соціальні мережі, інформатизація, лісове господарство, популяризація

Citation

Білущак Т. Інформаційно-рекламне забезпечення популяризації Державного підприємства «Славське лісове господарство» / Тетяна Білущак, Любов Сокол // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 87–88. – Бібліографія: 3 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By