Реклама як інструмент підвищення ефективності роботи підприємств

Loading...
Thumbnail Image

Date

2017

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

In theses considered an advertising as the main tool of marketing communicational politics, the problem of choosing the most effective advertising channels, planning stages of advertising within the enterprise. Analyzed, the conducting of competent, intensive and ongoing advertising that increased sales and the realization of goods or services and enhances the image of the company.

Description

Keywords

реклама, рекламна діяльність, рекламні послуги, рекламний продукт, рекламна пропозиція, рекламна кампанія

Citation

Карапата М. Реклама як інструмент підвищення ефективності роботи підприємств / Марта Карапата, Роксолана Волощак, Жанна Мина // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 89–90. – Бібліографія: 5 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By