Порівняльний аналіз різних підходів у розповсюдженні прес-релізів серед лояльної преси та їх вплив на кількість публікацій після медіа-подій
Loading...
Date
2017
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Huge amount of the new media events influents on
the quality of media materials which are published
after the events. Brands provide very creative media
events and expecting not only official press release
repeating. But mpst often media only publishing press
release. We propose new approach – we do not give
press release just on the event but waiting for the own
media publication just after the event. And only then
sending official press release to the media. This
special approach of distributing media materials
among loyal media gives bigger numbers, higher
quality and creative media materials.
Description
Keywords
інформація, публікація, медіа-подія, івент, конференція, прес-реліз, PR-служба
Citation
Слободянюк І. Порівняльний аналіз різних підходів у розповсюдженні прес-релізів серед лояльної преси та їх вплив на кількість публікацій після медіа-подій / Іванна Слободянюк, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 138–140. – Бібліографія: 5 назв.