Хедхантинг як ефективний маркетинговий хід у веденні «кадрової війни»

Loading...
Thumbnail Image

Date

2017

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

This article describes the service as the highest level of head-hunting recruitment and selection of staff, explores the use of this service as an effective tool in the conduct of "human war".

Description

Keywords

хедхантинг, кадрова війна, канал збуту, розподільча мережа, рекрутери, переманювання, засоби просування

Citation

Вовк Н. Хедхантинг як ефективний маркетинговий хід у веденні «кадрової війни» / Наталія Вовк, Христина Реут, Марія Рудник // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 179–180. – Бібліографія: 6 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By