Маркетингова стратегія туристичного підприємства: особливості та рекомендації щодо процесу реалізації
Date
2018-11-30
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Description
Keywords
Citation
Томашівська М. О. Маркетингова стратегія туристичного підприємства: особливості та рекомендації щодо процесу реалізації / М. О. Томашівська, Л. І. Чернобай // 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, жовтень – листопад 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 70–71. — (Бізнес-адміністрування і міжнародне підприємництво у сферах: ІТ, енергозбереження, міжнародного туризму та виробничо-господарської діяльності).