Маркетингова стратегія туристичного підприємства: особливості та рекомендації щодо процесу реалізації

Date

2018-11-30

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Description

Keywords

Citation

Томашівська М. О. Маркетингова стратегія туристичного підприємства: особливості та рекомендації щодо процесу реалізації / М. О. Томашівська, Л. І. Чернобай // 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, жовтень – листопад 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 70–71. — (Бізнес-адміністрування і міжнародне підприємництво у сферах: ІТ, енергозбереження, міжнародного туризму та виробничо-господарської діяльності).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By