Інформаційна культура організації та її складники

Date

2019-05-16

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

The aim of the work is to define the meaning of informational culture of the organization (subject of social management), to explore the varieties, to highlight the elements and to analyze the components, to outline the directions of further research in the aspect of the information society creation.

Description

Keywords

інформація, культура, управління, організація, продукт спільної діяльності, інформаційна система

Citation

Палеха Ю. Інформаційна культура організації та її складники / Юрій Палеха, Ольга Палеха // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 204–205. — (Соціальні комунікації).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By