Інформаційна культура організації та її складники
Date
2019-05-16
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The aim of the work is to define the
meaning of informational culture of the organization
(subject of social management), to explore the
varieties, to highlight the elements and to analyze the
components, to outline the directions of further
research in the aspect of the information society creation.
Description
Keywords
інформація, культура, управління, організація, продукт спільної діяльності, інформаційна система
Citation
Палеха Ю. Інформаційна культура організації та її складники / Юрій Палеха, Ольга Палеха // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 204–205. — (Соціальні комунікації).