Роль виставкової діяльності у функціонуванні підприємства

Date

2019-05-16

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

Fairs and exhibitions have a very long tradition. Initially, the main motive for exhibitions at the fair was the conclusion of contracts that served the sales function. Currently, this feature comes to the fore and the fair begins to be seen as an event that allows you to establish or maintain contacts with contractors, customers, suppliers, and competitors.)

Description

Keywords

ярмарки, виставки, підприємства, стенди, виставкова діяльність, товари

Citation

Вовк Н. Роль виставкової діяльності у функціонуванні підприємства / Наталія Вовк, Вікторія Жук // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 228–229. — (Соціальні комунікації).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By