Особливості дизайн-проектування друкованої реклами підприємства

Date

2019-05-16

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

The basic rules of development of high-quality printed advertising of the enterprise and the requirements for its design are analyzed.

Description

Keywords

рекламна кампанія, друкована реклама, інформація, документ, дизайн-проектування, підприємство

Citation

Вітів О. Особливості дизайн-проектування друкованої реклами підприємства / Оксана Вітів, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 230–231. — (Соціальні комунікації).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By