Особливості дизайн-проектування друкованої реклами підприємства
Date
2019-05-16
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The basic rules of development of
high-quality printed advertising of the enterprise
and the requirements for its design are analyzed.
Description
Keywords
рекламна кампанія, друкована реклама, інформація, документ, дизайн-проектування, підприємство
Citation
Вітів О. Особливості дизайн-проектування друкованої реклами підприємства / Оксана Вітів, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 230–231. — (Соціальні комунікації).