Дослідження ефективності сучасної реклами: переваги та недоліки

Date

2019-05-16

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

The article deals with advertising as a tool of marketing policy and characteristics of types of advertising: printed materials and the Internet as a means of marketing policy.

Description

Keywords

реклама, маркетингова політика, види реклами, друкована продукція, інтернет-реклама

Citation

Вовк Н. Дослідження ефективності сучасної реклами: переваги та недоліки / Наталія Вовк, Тетяна Блага // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 242–243. — (Соціальні комунікації).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By