Формування маркетингової стратегії закладу вищої освіти: структура процесу
Date
2019-05-16
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
In the paper the theoretical aspects of the
formation of marketing strategies of higher
education institutions and the structure of this
process are considered.
Description
Keywords
маркетинг, заклад вищої освіти, social network, комунікація, молодь, мережа
Citation
Бартосевич Р. Формування маркетингової стратегії закладу вищої освіти: структура процесу / Ростислав Бартосевич, Олександр Морушко // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 246–247. — (Соціальні комунікації).