Формування маркетингової стратегії закладу вищої освіти: структура процесу

Date

2019-05-16

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

In the paper the theoretical aspects of the formation of marketing strategies of higher education institutions and the structure of this process are considered.

Description

Keywords

маркетинг, заклад вищої освіти, social network, комунікація, молодь, мережа

Citation

Бартосевич Р. Формування маркетингової стратегії закладу вищої освіти: структура процесу / Ростислав Бартосевич, Олександр Морушко // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 246–247. — (Соціальні комунікації).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By