Популяризація діяльності автосалону у соціальній мережі Facebook
Date
2019-05-16
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The article proposes measures to
promote the activities of the car dealership in the
social network Facebook. Contextual diagram of
interconnections is proposed.
Description
Keywords
соціальна мережа Fаcebook, рекламна комунікація, популяризація автосалону
Citation
Котецька А. Популяризація діяльності автосалону у соціальній мережі Facebook / Андріана Котецька, Ольга Трач // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 47–48. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).