Популяризація діяльності автосалону у соціальній мережі Facebook

Date

2019-05-16

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

The article proposes measures to promote the activities of the car dealership in the social network Facebook. Contextual diagram of interconnections is proposed.

Description

Keywords

соціальна мережа Fаcebook, рекламна комунікація, популяризація автосалону

Citation

Котецька А. Популяризація діяльності автосалону у соціальній мережі Facebook / Андріана Котецька, Ольга Трач // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 47–48. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By