Аналіз рекламних кампаній молодіжного бренду одягу в Instagram
Date
2019-05-16
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
We consider the Instagram marketing
campaigns of VIBY, a Ukrainian youth clothing
brand. We analyze the brand’s audience and
approaches used in order to create recommendations
for youth-oriented Instagram advertising.
Description
Keywords
онлайн маркетинг, Instagram, реклама, брендинг, бренд
Citation
Бойко В. Аналіз рекламних кампаній молодіжного бренду одягу в Instagram / Влада Бойко, Олександр Березко // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 69–70. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).