Інформаційно-рекламне подання діяльності підприємства з виробництва одягу

Date

2019-05-16

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

The article deals with the advertising and information representation of the production of clothing. Examples and advantages of using types of advertising in popularizing the production of clothing as printing products and with the help of Internet advertising are given.

Description

Keywords

інформаційне-рекламне представлення, виробництво одягу, поліграфічна реклама, Інтернет-реклама

Citation

Білущак Т. Інформаційно-рекламне подання діяльності підприємства з виробництва одягу / Тетяна Білущак, Наталія Проць // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 71–72. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By