Основні тенденції розвитку PR та реклами в інтернеті
Date
2019-05-16
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The essence of the public relations
concept (public relations) was investigated. The
features of PR-using and advertising in the global
Internet network, which provide distribution of
information through the Internet and websites are
considered the article. The advantages and
disadvantages of PR Internet technologies are highlighted.
Description
Keywords
інтернет-ресурси PR, PR і реклама в інтернеті, PR в пресі, реклама в Інтернет
Citation
Дністрянська А. Основні тенденції розвитку PR та реклами в інтернеті / Андріана Дністрянська, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 77–78. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).