Основні тенденції розвитку PR та реклами в інтернеті

Date

2019-05-16

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

The essence of the public relations concept (public relations) was investigated. The features of PR-using and advertising in the global Internet network, which provide distribution of information through the Internet and websites are considered the article. The advantages and disadvantages of PR Internet technologies are highlighted.

Description

Keywords

інтернет-ресурси PR, PR і реклама в інтернеті, PR в пресі, реклама в Інтернет

Citation

Дністрянська А. Основні тенденції розвитку PR та реклами в інтернеті / Андріана Дністрянська, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 77–78. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By