Проведення інформаційної кампанії для просування інтернет-магазину в соціальній мережі Facebook
Date
2019-05-16
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The theses explores how the development of
information technologies and social networks help
to promote business. Determined that the main task
of successful networking of companies is to
continuously monitor the global environment,
knowledge of emerging trends on the Internet and
the search for new opportunities for the company.
It is necessary to take into account the dynamic
nature of the development of the World Wide Web
and information technologies, which are constantly
updated, and quickly lose their relevance and
continuously explore new trends and factors that are on the market.
Description
Keywords
соціальні мережі, просування, популяризація, інтернетмаркетинг, соціальний медіа маркетинг, контент, Facebook
Citation
Дмитришин Ю. Проведення інформаційної кампанії для просування інтернет-магазину в соціальній мережі Facebook / Юліанна Дмитришин, Олександр Марковець // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 81–82. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).