Вплив соціальних мереж на підсвідомість людини

Date

2019-05-16

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

The article analyzes the problem of impact on users through various social media tools – Facebook, Instagram and Twitter. The methods that influence the subconscious of a person are presented. The factors that include each of the methods are analyzed. Recommendations are given for avoiding their influence.

Description

Keywords

соціальні мережі, вплив, методи впливу, користувач, інформація

Citation

Паздерська Р. Вплив соціальних мереж на підсвідомість людини / Руслана Паздерська // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 187–188. — (Психологічна та педагогічна компоненти документно-інформаційної діяльності).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By