Вплив соціальних мереж на підсвідомість людини
Date
2019-05-16
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The article analyzes the problem of
impact on users through various social media
tools – Facebook, Instagram and Twitter. The
methods that influence the subconscious of a
person are presented. The factors that include each
of the methods are analyzed. Recommendations are
given for avoiding their influence.
Description
Keywords
соціальні мережі, вплив, методи впливу, користувач, інформація
Citation
Паздерська Р. Вплив соціальних мереж на підсвідомість людини / Руслана Паздерська // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 187–188. — (Психологічна та педагогічна компоненти документно-інформаційної діяльності).