Сучасні методи подачі інформації в контенті всеукраїнських телеканалів: від лонгріду до фінішингу

Date

2022-02-22

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

У статті автором розглянуто проблеми, пов’язані з підвищенням актуальності телевізійних новинних програм в умовах гострої конкуренції між телебаченням та такими сучасними засобами масової комунікації, як: інформаційні стрічки новин, блоги, соціальні мережі, ютюб-канали, які в силу своїх технічних можливостей можуть забезпечити більш високу оперативність подачі контенту новин у порівнянні з традиційними телевізійними випусками. У цих умовах каналам, а також авторам передач, що спеціалізуються на телебаченні в жанрі новин, доводиться шукати принципово нові підходи до їх трансляції, особливо з урахуванням можливостей сучасної людини за допомогою різних гаджетів постійно знаходиться в інформаційному просторі. У статті акцентується увага на тому, що для сучасного телебачення безперспективними є спроби “обігнати” Інтернет як джерело інформації. У наш час зусилля повинні бути спрямовані на створення таких форматів новин, які є простими, зручними для споживача та викликають живий інтерес і емоційний відгук. Саме такими форматами, що можуть сприяти вирішенню проблем інформаційного телебачення, є лонгрід та фінішинг. Вони орієнтуються на трансляцію новин через звернення до особи, героя телевізійної передачі, що є не лише формою підвищення конкурентоспроможності жанру, а й несе у собі значний соціальний потенціал, оскільки у центрі новин є людина, як основний творець подій та її учасник. У статті зазначено, що в основі даних форматів на українському телебаченні – людська історія, яка триває в часі, характеризує досить тривалий цикл подій, в яких герой бере участь. Нині такі прийоми активно використовують різні телевізійні проєкти, серед яких найбільш вдалими є: “В гостях у Дмитра Гордона”, “Життя відомих людей”, “Світські новини”, на прикладі цих проєктів описано особливості форматів лонгріду та фінішингу, визначено їхні характерні риси, а також їхню перспективність у контексті вирішення проблем вітчизняного новинного жанру на телебаченні.
n the article, the author examines the problems associated with increasing the relevance of television news programs in the context of intense competition between television and such modern media as news feeds, blogs, social networks, YouTube channels, which, due to their technical capabilities, can provide higher operational efficiency. presentation of news content compared to traditional televison news releases. In these conditions, television channels, as well as authors of television programs specializing in the genre of news television, have to look for fundamentally new approaches to broadcasting news, especially taking into account the capabilities of a modern person through various gadgets, they are constantly in the information news space. The article points out that attempts to "beat" the Internet as a source of information are futile for modern television; response. It is such formats that can contribute to solving the problems of news television are longread and financing, which are focused on broadcasting news through an appeal to the personality of the Hero of a television program, which is not only a form of increasing the competitiveness of the television news genre, but also carries a significant social potential. because in the center of the news is a person, as the main creator of events and its participant. The article points out that these formats on Ukrainian television are based on a human story that lasts in time, characterizes a fairly long cycle of events in which the hero takes part. Currently, this format is actively used by various television projects, among which the most successful are “Visiting Dmitry Gordon”, “Life of Vidomeh People”, “Secular News”. In the article, using the example of these projects, the features of longread and financial formats are described, their characteristic features are determined, as well as their prospects in the context of solving the problems of the domestic news genre on television.

Description

Keywords

новини, лонгрід, фінішинг, формат, телебачення, трансляція, інформація, герой, інтерв’ю, історія, подія, сприйняття, Inews, longread, financing, format, television, broadcast, information, hero, interview, history, event, perception

Citation

Пуцята І. Сучасні методи подачі інформації в контенті всеукраїнських телеканалів: від лонгріду до фінішингу / Ірина Пуцята // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Журналістика. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2022. — Том 1(3). — С. 28–37.