Основні інструменти інтернет-маркетингу в публічному управлінні в умовах глобальної цифровізації

Abstract

Досліджено основні інструменти інтернет-маркетингу публічного управління при наданні послуг населенню. Визначено сутність та особливості контекстної та таргетованої реклами, наведено основні відмінності та спільні риси, особливості просування та види. Проаналізовано афілійований маркетинг, його актуальність та запропоновано основні компоненти. Розкрито сутність і взаємозв’язок контент-маркетингу та соціального медіамаркетингу, обґрунтовано актуальність і пріоритетність використання. Обґрунтовано використання email-маркетингу та ремаркетингу. Аргументовано необхідність оптимізації сайту під пошукові запити.

Description

Citation

Мазій Н. Г. Основні інструменти інтернет-маркетингу в публічному управлінні в умовах глобальної цифровізації / Наталія Григорівна Мазій // Демократичне врядування. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. — Том 2 (32). — С. 91–102.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By