Основні інструменти інтернет-маркетингу в публічному управлінні в умовах глобальної цифровізації
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
Досліджено основні інструменти інтернет-маркетингу публічного управління при наданні послуг населенню. Визначено сутність та особливості контекстної та таргетованої реклами, наведено основні відмінності та спільні риси, особливості просування та види. Проаналізовано афілійований маркетинг, його актуальність та запропоновано основні компоненти. Розкрито сутність і взаємозв’язок контент-маркетингу та соціального медіамаркетингу, обґрунтовано актуальність і пріоритетність використання. Обґрунтовано використання email-маркетингу та ремаркетингу. Аргументовано необхідність оптимізації сайту під пошукові запити.
Description
Keywords
інтернет-маркетинг, публічне управління, маркетинг, реклама, вебсайт, соціальна мережа, контекст, таргет, афіліант, контент, соціальний медіамаркетинг, оптимізація, Internet marketing, public administration, marketing, advertising, website, social network, context, target, affiliate, content, social media marketing, optimisation
Citation
Мазій Н. Г. Основні інструменти інтернет-маркетингу в публічному управлінні в умовах глобальної цифровізації / Наталія Григорівна Мазій // Демократичне врядування. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. — Том 2 (32). — С. 91–102.