Тенденції та напрями діяльності міжнародного бізнесу на умовах франчайзингу

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

Розглянуто актуальні питання франчайзингу як сучасної форми міжнародного бізнесу. Франчайзинг сьогодні є однією з форм підприємницької діяльності, що найшвидше розвивається і характеризується високою ефективністю як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку. Поряд із кількісним розвитком франчайзингових відносин відбуваються якісні та організаційні зміни цієї форми економічної співпраці. У статті висвітлено фактори, що впливають на розвиток франчайзингових відносин. Описано чинники, які спричинили зміни в концепції франчайзингу. Проаналізовано тенденції використання франшиз у розвинених країнах світу, вказано найбільші франчайзингові мережі. Досліджено структуру франчайзингових систем у США та ЄС за секторами. На основі аналізу можна зробити висновок, що франчайзинг займає важливе місце в міжнародній торгівлі, і в останні роки посилюється інтернаціо-налізація цієї форми економічного співробітництва.

Description

Citation

Нич-Войтан С. Тенденції та напрями діяльності міжнародного бізнесу на умовах франчайзингу / С. Нич-Войтан // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Проблеми економіки та управління. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. — Том 7. — № 2. — С. 140–150.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By