Використання сервісів штучного інтелекту для простування бізнесу в Instagram
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
У статті досліджено використання сервісів штучного інтелекту (ШІ) для просування бізнесу в Instagram. Розглянуто інструменти й методи автоматизації маркетингових процесів, аналізу цільової аудиторії та оптимізації контенту з метою підвищення ефективності охоплення. Особливу увагу приділено чат-ботам для взаємодії з клієнтами, алгоритмам для покращення комунікації з підписниками та засобам аналізу ефективності реклами.
Description
Citation
Петрусенко І. Використання сервісів штучного інтелекту для простування бізнесу в Instagram / Інесса Петрусенко, Олександр Березко // Інформація, комунікація, суспільство 2025: ICS-2025 : матеріали XIV Міжнародної наукової конференції, 22-24 травня 2025 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2025. — С. 85–86. — (Системи штучного інтелекту та машинне навчання).