Використання сервісів штучного інтелекту для простування бізнесу в Instagram

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

У статті досліджено використання сервісів штучного інтелекту (ШІ) для просування бізнесу в Instagram. Розглянуто інструменти й методи автоматизації маркетингових процесів, аналізу цільової аудиторії та оптимізації контенту з метою підвищення ефективності охоплення. Особливу увагу приділено чат-ботам для взаємодії з клієнтами, алгоритмам для покращення комунікації з підписниками та засобам аналізу ефективності реклами.

Description

Citation

Петрусенко І. Використання сервісів штучного інтелекту для простування бізнесу в Instagram / Інесса Петрусенко, Олександр Березко // Інформація, комунікація, суспільство 2025: ICS-2025 : матеріали XIV Міжнародної наукової конференції, 22-24 травня 2025 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2025. — С. 85–86. — (Системи штучного інтелекту та машинне навчання).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By