Інформаційне забезпечення проведення рекламної кампанії магазину «V10ky»

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

This article explores the role of information support in planning and executing an advertising campaign for the «V10ky» store. Special attention is given to the development of two promotional video formats – vertical and horizontal to optimize outreach across digital platforms. The study emphasizes the significance of orientation-specific content in enhancing audience engagement. Key aspects include target audience analysis, message structuring, channel selection, and visual storytelling. The research highlights how effective information organization and multimedia production contribute to a more impactful brand presentation and competitive positioning in the retail market.

Description

Citation

Прокопенко О. Інформаційне забезпечення проведення рекламної кампанії магазину «V10ky» / Олексій Прокопенко, Нестор Думанський // Інформація, комунікація, суспільство 2025: ICS-2025 : матеріали XIV Міжнародної наукової конференції, 22-24 травня 2025 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2025. — С. 106–107. — (Інформаційні та комунікаційні технології в соціальних середовищах інтернету).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By