Роль брендбуку у стратегічному формуванні іміджу компанії

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

The thesis explores the role of a brand book in shaping a company's image. It emphasizes how a brand book serves as a strategic tool for ensuring consistent communication, both internally and externally. By defining visual and communicative standards, it helps maintain brand identity, fosters trust with consumers, and supports long-term business goals. The study highlights the significance of a brand book in enhancing internal cohesion, improving marketing efficiency, and facilitating smooth entry into.

Description

Citation

Мина Ж. Роль брендбуку у стратегічному формуванні іміджу компанії / Жанна Мина, Софія Кириченко // Інформація, комунікація, суспільство 2025: ICS-2025 : матеріали XIV Міжнародної наукової конференції, 22-24 травня 2025 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2025. — С. 110–111. — (Інформаційні та комунікаційні технології в соціальних середовищах інтернету).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By