Роль брендбуку у стратегічному формуванні іміджу компанії
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The thesis explores the role of a brand book in shaping a company's image. It emphasizes how a brand book serves as a strategic tool for ensuring consistent communication, both internally and externally. By defining visual and communicative standards, it helps maintain brand identity, fosters trust with consumers, and supports long-term business goals. The study highlights the significance of a brand book in enhancing internal cohesion, improving marketing efficiency, and facilitating smooth entry into.
Description
Citation
Мина Ж. Роль брендбуку у стратегічному формуванні іміджу компанії / Жанна Мина, Софія Кириченко // Інформація, комунікація, суспільство 2025: ICS-2025 : матеріали XIV Міжнародної наукової конференції, 22-24 травня 2025 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2025. — С. 110–111. — (Інформаційні та комунікаційні технології в соціальних середовищах інтернету).