Роль соціальних мереж у процесі брендингу письменника та його взаємодії з аудиторією
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The article explores the importance of author branding in the digital age, particularly through social media. Author branding becomes a key tool for creating a recognizable image, allowing for the establishment of an emotional connection with the audience and promoting the author’s work. Special attention is given to interaction with readers, the creation of a cohesive story through content, and visual style.
Description
Citation
Казнодій Д. Роль соціальних мереж у процесі брендингу письменника та його взаємодії з аудиторією / Діана Казнодій, Наталія Вовк // Інформація, комунікація, суспільство 2025: ICS-2025 : матеріали XIV Міжнародної наукової конференції, 22-24 травня 2025 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2025. — С. 124–125. — (Інформаційні та комунікаційні технології в соціальних середовищах інтернету).