Медіа як інструмент формування іміджу спортивної організації
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The paper is devoted to forming the image of a sports organisation through mass media, as they are an important tool for shaping public opinion and positioning the organisation in the competitive arena. The stages of creating the image of sports organisations with the help of mass media are determined. The particular attention is given to the traditional and new media. The primary methods and tools for improving the image to enhance the organisation’s recognition and reputation are outlined.
Description
Citation
Вінтонів Х. Медіа як інструмент формування іміджу спортивної організації / Христина Вінтонів, Вероніка Колінковська // Інформація, комунікація, суспільство 2025: ICS-2025 : матеріали XIV Міжнародної наукової конференції, 22-24 травня 2025 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2025. — С. 169–170. — (Соціальні комунікації).