Особливості розроблення контент-стратегії просування крафтової продукції в умовах конкуренції

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

The article examines the features of creating an effective strategy for promoting craft products on Instagram in a highly competitive environment. The key stages of content creation are described, and digital marketing tools are selected that help increase brand awareness and attract a target audience.

Description

Citation

Сташко Л. Особливості розроблення контент-стратегії просування крафтової продукції в умовах конкуренції / Лілія Сташко, Віталіна Горова // Інформація, комунікація, суспільство 2025: ICS-2025 : матеріали XIV Міжнародної наукової конференції, 22-24 травня 2025 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2025. — С. 171–172. — (Соціальні комунікації).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By