Актуальні тенденції у SMM як детермінанти формування стратегій українських брендів
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The article explores current trends in the field of social media marketing (SMM), which play a key role in shaping effective strategies for promoting brands and business pages in the digital environment. The focus of the analysis is on the latest trends that contribute to increasing brand awareness, actively engaging the target audience, and strengthening interaction between the company and the consumer in social networks. The main criteria for successful trending content are highlighted.
Description
Keywords
Citation
Гевко С. Актуальні тенденції у SMM як детермінанти формування стратегій українських брендів / Соломія Гевко, Наталія Вовк // Інформація, комунікація, суспільство 2025: ICS-2025 : матеріали XIV Міжнародної наукової конференції, 22-24 травня 2025 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2025. — С. 173–174. — (Соціальні комунікації).