Використання відеоконтенту у стратегії соціальних мереж для залучення клієнтів автобусних перевезень

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

The abstracts examine strategies for creating and distributing video content to increase brand awareness, strengthen customer loyalty, and increase sales. The article focuses on current trends in video marketing, including the popularity of short, dynamic, and authentic videos. The study emphasizes the need to adapt content strategies to changing audience preferences and effectively use social platforms to engage with customers and position the brand.

Description

Citation

Мина Ж. Використання відеоконтенту у стратегії соціальних мереж для залучення клієнтів автобусних перевезень / Жанна Мина, Марія Марковець // Інформація, комунікація, суспільство 2025: ICS-2025 : матеріали XIV Міжнародної наукової конференції, 22-24 травня 2025 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2025. — С. 191–192. — (Соціальні комунікації).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By