Використання відеоконтенту у стратегії соціальних мереж для залучення клієнтів автобусних перевезень
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The abstracts examine strategies for creating and distributing video content to increase brand awareness, strengthen customer loyalty, and increase sales. The article focuses on current trends in video marketing, including the popularity of short, dynamic, and authentic videos. The study emphasizes the need to adapt content strategies to changing audience preferences and effectively use social platforms to engage with customers and position the brand.
Description
Citation
Мина Ж. Використання відеоконтенту у стратегії соціальних мереж для залучення клієнтів автобусних перевезень / Жанна Мина, Марія Марковець // Інформація, комунікація, суспільство 2025: ICS-2025 : матеріали XIV Міжнародної наукової конференції, 22-24 травня 2025 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2025. — С. 191–192. — (Соціальні комунікації).