Засоби впливу реклами в ЗМІ на свідомість та підсвідомість споживачів
Loading...
Files
Date
2009
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract
This article is about the impact of advertising on
the consciousness and subconscious of consumers affected by
globalization and technology development. And also about it`s
application and effect on consumers.
Description
Keywords
Advertising, methods, technology, impact, globalization, mass media, information
Citation
Новак Л. Засоби впливу реклами в ЗМІ на свідомість та підсвідомість споживачів / Лариса Новак // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали I Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2009, 14–16 травня 2009 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – С. 260–263. – (Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 9 назв.