Browsing by Author "Андрусик, Я. Ф."
Now showing 1 - 8 of 8
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аналітичне дослідження впливу конструкційних особливостей приміщення на травматизм натовпу,який панікує(Національний університет "Львівська політехніка", 2011) Андрусик, Я. Ф.; Черняк, П. Д.Проведено аналітичне дослідження поведінки натовпу, який панікує, у разі втечі з приміщення. Результати чисельного моделювання дають можливість розробити практичні рекомендації на стадії проектування громадських приміщень, які дозволяють істотно зменшити кількість жертв тисняви, що виникає у результаті паніки.Item Аналітичне дослідження процесів деформаційного зміцнення металів на основі інтегрального критерію рівня пластичних деформацій зсуву(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Андрусик, Я. Ф.Проведене дослідження, скероване на розроблення рекомендацій щодо вибору оптимальних режимів термопластичної обробки металів. Розглядається математичне моделювання такого напрямку оптимізації технологічного процесу зміцнення, коли використовується один з можливих чинників керування дислокаційною структурою металів за рахунок пластичної деформації матеріалу по складних траєкторіях навантаження. Встановлено, що завжди існує такий режим довантаження, за якого параметр зміцнення приймає максимальне значення. We studied the possibility to give therecommendations on selection of optimal regimes of the thermoplastic processing of metals. We mathematically model such direction of optimisation of the strengthening process when one of the possible managing factors of metals dislocation structure (plastic deformation of material along complex load trajectory) is used. Our research showed that regime of additional loading with maximum rating of strengthening parameter always exists.Item Аналітичне дослідження рівняння пластичних деформацій зсуву при дволанковій траєкторії навантаження(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Андрусик, Я. Ф.; Ляшенко, В. П.Проведено дослідження із визначення інтегрального критерію рівня пластичних деформацій зсуву при дволанковій траєкторії навантаження. Для досліджуваної схеми навантаження у замкнутому вигляді отримані співвідношення, які дають змогу визначити рівень нагромадження пластичних деформацій зсуву при довільному положенні вектора напружень на дволанковій ломаній його траєкторії з прямолінійними ланками. The research has been carried out to define integral criterion of a shear plastic deformation at double-link trajectory of loading. For the loading scheme under research the expressions in closed species have been obtained, which allow determining the accumulation level of a shear plastic deformation in arbitrary position of a stress vector on a double-link broken line of its trajectory with rectilinear links.Item Моделювання процесу складного циклічного пластичного деформування матеріалів при круговій траєкторії навантаження(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Андрусик, Я. Ф.; Ляшенко, В. П.Вдосконалено синтезний варіант теорії пластичності за концепцією ковзання і плину. Сформульовано додаткове положення-гіпотезу, за яким узагальнено досліджувану модель пластичного стану до процесів складного циклічного деформування. Отримано замкнені аналітичні співвідношення з оцінювання пластичної поведінки матеріалів в умовах кругової траєкторії навантаження. We derived improvement of plasticity theory of synthesis type based on the concept of sliding and flowing. Further we formed additional statement-hypothesis allowing generalizing plastic state model to the complex cyclic deformation processes. Also we derived closed analytic expressions for material plastic behaviour under cycle load path conditions.Item Моделювання хвилеутворення дорожнього полотна на ділянках інтенсивного гальмування автомобільних потоків(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002) Андрусик, Я. Ф.; Бігун, Г. Г.; Ляшенко, В. П.Для оцінки стійкості дорожнього одягу проти пластичного течіння використано методи і визначальні співвідношення математичної теорії пластичності. У результаті запропоновано модель силової взаємодії колеса з дорожньою поверхнею, що дозволяє оцінити несучу здатність покриття проти хвилеутворення.Item Оцінка рівня нагромадження пластичних деформацій зсуву в технологічних процесах зміцнення матеріалів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Андрусик, Я. Ф.; Ляшенко, В. П.Проведено аналітичне дослідження рівня пластичних деформацій зсуву при пропорційному навантаженні, на основі використання інтегрального критерію нагромадження пластичних деформацій. Отримано замкнуту формулу для оцінки нагромадження пластичних деформацій при такому навантаженні. Analytic investigation of the level of tangent plastic deformations under proportional loading has been competed. It is realized at the base of the integral criterion of accumulation of plastic strains. Closed formula for estimating of the accumulation of plastic strains under that loading has been derived.Item Про оцінку несучої здатності асфальтобетонного покриття проти хвилеутворення(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Андрусик, Я. Ф.; Бігун, Г. Г.; Ляшенко, В. П.Запропоновано залежність та наведено приклад оцінки несучої здатності асфальтобетонного покриття проти хвилеутворення, з урахуванням зусиль зсуву і стиску у тонкому шарі та температури.Item Ще раз про зуб плинності та формулювання динамічної умови пластичності(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Андрусик, Я. Ф.Запропоновано електромеханічну модель ідеального пружно-в'язко-пластичного тіла, що описує явище запізнення плинності. Сформульовано умову пластичності для встановлення моменту переходу матеріалу в стан плинності в результаті дії навантаження, що перевищує граничний рівень пружного стану у разі статичного деформування. Отримано динамічний критерій пластичності для пластичного деформування після “перевантаження”. Порівняно результати теоретичних розрахунків з експериментальними даними з визначення залежності динамічної границі плинності матеріалу від швидкості деформування. Розраховано діаграми одновісного стиску металу, що має властивість появи зуба плинності. для широкого діапазону швидкостей деформації. Предложена электромеханическая модель идеального упруго-вязко-пластического тела с запаздыванием текучести. Сформулировано условие пластичности для установления момента перехода материала в состояние текучести в результате действия нагрузки, превышающей предельный уровень упругого состояния при статическом деформировании. Получен динамический критерий пластичности для пластического деформирования после “перегрузки”. Сравнены результаты теоретических расчетов с экспериментальными данными по определению зависимости динамического предела текучести от скорости деформирования. Рассчитаны диаграммы одноосного сжатия металла, который имеет свойство возникновения зуба текучести, для широкого диапазона скоростей деформации. An electromechanical model of an ideal elastic-visco-plastic material that describes the phenomenon of delay fluctuation has been built. Plasticity condition for establishing the point of transition to a state of fluidity of the material at the load exceeding the maximum level of elastic deformation under static condition has been formulated. Dynamic plasticity criterion for plastic deformation after 'overload' has also been derived. Theoretical calculations and experimental data for the dependence of the dynamic boundary fluidity on the speed of deformation have been obtained. Diagrams for uniaxial compression of metal, with the property of appearance of tooth strength have been calculated for a wide range of deformation speed.