Browsing by Author "Боднарчук, А. П."
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item Вища освіта у контексті впровадження в навчальний процес інформаційних технологій та дистанційного навчання(2014) Чорноус, В. М.; Боднарчук, А. П.Викладена та проаналізована ситуація, яка склалася в освітній сфері вищої школи в контексті впровадження інноваційних технологій та дистанційного навчання. The situation which happened in high school educational sphere in context of innovation technolologies implementation and distance leaning is delivered and analyzed.Item Завдання і цілі вищої освіти у контексті впровадження інформаційних технологій в навчальний процес(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Чорноус, В. М.; Карпінець, Б. І.; Боднарчук, А. П.Викладена та проаналізована ситуація, яка склалася в освітній сфері та на ринках найму випускників вищих навчальних закладів в контексті впровадження інноваційних технологій, зокрема відео-та аудіо засобів навчання та навчально-наочних матеріалів. In my article i have presented and analyzed the situation that prevailed in the markets hiring university graduates and in education, in the context of the implementation of innovative technologies, including video and audio training aids and visuals instructional materials.Item Литолого-петрофизические и нефтеотдающие свойства пород-коллекторов пакерортского горизонта и дейменаской серии Балтийской нефтеносной области(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Нестеренко, Н. Ю.; Клейнас, А.; Вихоть, Ю. М.; Боднарчук, А. П.; Иванов, В. В.; Гаврилец, Л. В.Согласно результатам литолого-петрографических исследований породы-коллекторы, вскрытые скважинами Лижяй-1 (2129,7 м), Вежайчяй-11 (2046,8 м), образовались в прибрежно-морских условиях, а вскрытые скважиной Лижяй-1 (2127,6 м) – в условиях морского шельфа. Матрица пород характеризуется довольно высокими фильтрационно-емкостными свойствами: проницаемость (с учётом эффекта Клинкенберга) изменяется от 0,1×10-15 м2 до 80,1×10-15 м2, открытая пористость – от 4,1 до 13,3 %. Экспериментально установлено, что по отношению к объему эффективных пор, в зависимости от проницаемости пород, структура нефтенасыщенности выглядит следующим образом: свободноподвижная нефть – 34–67 %, пленочная нефть – 30–41 %, адсорбированная нефть – 2–30 %. Коэффициенты вытеснения нефти водой за безводный период составляют 0,34–0,67, а максимально возможные (с внедрением вторичных методов повышения нефтеотдачи) при заводнении – 0,46–0,77. За результатами літолого-петрографічних досліджень породи-колектори, розкриті свердловинами Ліжяй-1 (2129,7 м), Вежайчяй-11 (2046,8 м), утворились у прибережно-морських умовах, а розкриті свердловиною Ліжяй-1 (2127,6 м) – в умовах морського шельфу. Матриця порід характеризується доволі високими фільтраційно-ємнісними властивостями: проникність (з урахуванням ефекту Клінкенберга) змінюється від 0,1×10-15 м2 до 80,1×10-15 м2, відкрита пористість – від 4,1 до 13,3 %. Експериментально встановлено, що стосовно об’єму ефективних пор, залежно від проникності порід, структура нафтонасичення виглядає так: вільнорухома нафта – 34–67 %, плівкова нафта – 30–41 %, адсорбована нафта – 2–30 %. Коефіцієнт витіснення нафти водою за безводний період становить 0,34–0,67, а максимально можливий (після впровадження вторинних методів підвищення нафтовилучення) після заводнення – 0,46–0,77. According to the results of litho-petrographic investigations the rock reservoirs discovered by Lyzhiay-1 (2129 m), Vezhaiciay-11 (2046,8 m ) boreholes were formed under the coastal-marine conditions, and discovered by the Lyzhiay-1 (2127,6 m) borehole they were formed under the sea shelf conditions. Matrix of the rocks is characterized by high reservoir properties: permeability (taking into consideration the Klinkenberg effect) changes from 0,1×10-15 м2 to 80,1×10-15 м2 and open porosity changes from 4,1 to 13,3 %. The experiment has shown that in relation to the volume of effective pores and depending on the level of rock permeability, the structure of oil saturation is the following: free oil – 34–67 %, film oil – 30–41 %, absorbed oil – 2–30 %. The coefficient of water-oil displacement during waterless period is 0,34–0,67 and the maximum coefficient with the usage of secondary oil recovery enhancement methods during watering is 0,46-0,77.Item Методологія створення інноваційних технологій навчання(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Чорноус, В. М.; Боднарчук, А. П.; Храпач, І. М.Викладено та проаналізовано методи створення і концепції впровадження інноваційних комп'ютерних технологій навчання, зокрема відео- та аудіозасобів навчання та навчально-наочних посібників з електротехнічних дисциплін, які інтегрують різноманітні форми представлення та опрацювання навчального матеріалу. На основі сучасних комп'ютерних технологій і ліцензованого програмного забезпечення показано методи динамічної візуалізації процесів в електричних колах у дво- та тривимірних просторах. Розроблено організаційну структуру електронних засобів навчання, які максимально забезпечують сприйняття студентами навчальної інформації. Creating methods and innovational studying computer technologies implementation conception such as video- and audio tool and electrical studying visual manual which integrates different studying material representation and treating forms are introduced. Dynamic process visualization methods in electrical devices and circuits in double and triple space are shown based on modern computer technologies and licensed software. Оrganization structure of electronic tutorials which maximally provide student’s studying information perception channels and give an opportunity to control it’s assimilation operatively.Item Методологія створення інноваційних технологій навчання(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Чорноус, В. М.; Боднарчук, А. П.; Храпач, І. М.Викладено та проаналізовано методи створення і концепцію впровадження інноваційних комп'ютерних технологій навчання, зокрема відео- та аудіозасобів навчання та навчально-наочних посібників з електротехнічних дисциплін, які інтегрують різноманітні форми представлення та опрацювання навчального матеріалу. На основі сучасних комп'ютерних технологій і ліцензованого програмного забезпечення показані методи динамічної візуалізації процесів в електротехнічних пристроях та в колах у двох- та тривимірних просторах. Розроблено організаційну структуру електронних засобів навчання, які максимально забезпечують усі канали сприйняття студентами навчальної інформації та надають змогу оперативно контролювати її засвоєння. Creating methods and innovational studying computer technologies implementation conception such as video- and audio tool and electrical studying visual manual which integrates different studying material representation and treating forms are introduced. Dynamic process visualization methods in electrical devices and circuits in double and triple space are shown based on modern computer technologies and licensed software. organization structure of electronic tutorials which provide all student’s studying information perception channels maximally and give an opportunity to control it’s assimilation operatively.