Browsing by Author "Дубодєлова, А. В."
Now showing 1 - 20 of 35
- Results Per Page
- Sort Options
Item SWOT - аналіз конкурентних можливостей підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Дубодєлова, А. В.; Гербут, М. В.Узагальнено теоретичні положення, практичний зарубіжний та вітчизняний досвід проведення SWOT - аналіз бізнес - середовища підприємства. Досліджено сфери застосування, використовувані методичні підходи та визначено напрями використання його інструментацію під час виявлення конкурентних переваг і формування відповідних стратегічних орієнтирів ринкової діяльності підприємства. Generalization of theoretical positions, practical foreign and domestic experience of leadthrough of SWOT - analysis of business - environment of enterprise is executed. Investigational aplication domains, in - use methodical approaches and certainly directions of the use of his tool, forming of proper strategis directions of market activity of enterprise in the process of exposure of competitive edges.Item Алгоритм процесу удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Дубодєлова, А. В.Розглянуто алгоритм процесу удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємствах. Наведено зміст комплексів робіт за кожним етапом алгоритму. The algorithm of improvement process of marketing activity organization on the enterprises is considered. The definition of works complex after to every step of algorithm is shown.Item Використання SPACE-методики під час прийняття стратегічних рішень на підприємстві(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Дубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.Викладено зміст і методологію SPACE-аналізу як інструменту стратегічного маркетингу підприємства, що функціонує у ринковій економіці. Подано рекомендації щодо його застосування в процесі прийняття управлінських рішень на вітчизняному підприємстві. Maintenance and methodology of the SPACE-analysis is expounded as the instrument of the strategic marketing of enterprise, that functions in the market economy. Recommendations in relation to its application in the process of administrative decision's making on a domestic enterprise are given.Item Впливові чинники купівельної поведінки кінцевих споживачів на туристичному ринку(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Дубодєлова, А. В.; Лісовська, Л. С.; Малкуш, Х. Ю.Обґрунтовано значення систематичного вивчення купівельної поведінки споживачів у системі маркетингу туристичних підприємств для забезпечення ефективності ринкової діяльності. Визначено склад і зміст чинників, які справляють вплив на купівельну поведінку споживачів, з урахуванням специфічних особливостей туристичного бізнесу. Розкрито механізми впливу виокремлених чинників на купівельну поведінку кінцевих споживачів у процесах пошуку, вибору та прийняття рішення про купівлю туристичних продуктів і послуг. Запропоновано пріоритетні напрями маркетингових дій туристичних підприємств відповідно до змін купівельної поведінки кінцевих споживачів. Proved the value of systematic study of consumer behavior consumers in the marketing of tourism enterprises to ensure the effectiveness of market activity. The composition and content of the factors that influence the purchasing behavior of consumers, taking into account the specific characteristics of tourism. The mechanisms examined factors influence the purchasing behavior of end users in the process of finding, selecting and deciding on the purchase of travel products and services. A priority areas of marketing activities of tourism enterprises in accordance with changes in purchasing behavior of end users.Item Впливові чинники процесу розроблення та впровадження системи управління якістю на вітчизняних підприємствах за міжнародними стандартами ІSO серії 9000(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Дубодєлова, А. В.; Марченко, К. В.; Юринець, О. В.Визначено особливості та застосовано методи формування систем управління якістю на вітчизняних підприємствах за міжнародними стандартами. Проаналізовано результати дослідження впливу чинників на процеси розроблення і впровадження систем управління якістю на львівських підприємствах згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001-2001. Peculiarities and methods of the development of quality management systems at Ukrainian companies according to international standards are set out. The results of the investigation of influencing factors on the development and implementing quality management systems in Lviv companies in conformance with the requirements of the national standard of Ukraine ISO 9001-2001 have been analysed.Item До питання оплати праці маркетологів на промислових підприємствах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Дубодєлова, А. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Запропоновано методичний підхід до організації оплати праці кадрового потенціалу служби маркетингу на промисловому підприємстві. The methodical approach to architecture of operation repayment of a frame potential of marketing service on industrial firm it is offered.Item Еволюція концепції маркетингу на вітчизняних підприємствах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Дубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.Проаналізовано етапи розвитку концепцій маркетингу відповідно до еволюції бізнес орієнтацій і сучасних тенденцій бізнесу. Визначено сутність і сфери застосування традиційних концепцій маркетингу. Виявлено умови переорієнтації ринкової діяльності вітчизняних підприємств на сучасні концепції маркетингу. The development stages of marketing conceptions are analyzed according to businessorientations evolution and business modern tendencies. The essence and application fields of marketing traditional conceptions are defined. The re-orientation terms of domestic enterprises market activity to modern marketing conceptions are found out.Item Екологізації виробництва на вітчизняних підприємствах: організаційно-економічний аспект(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Юринець, О. В.; Дубодєлова, А. В.; Семеряк, І. В.Item Забезпечення інноваційного розвитку підприємства через реінвестиції для формування його конкурентної стратегії(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Юринець, О. В.; Дубодєлова, А. В.Item Застосування параметричного методу ціноутворення для аналізу ринкової ціни кондитерських виробів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Дубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.Запропоновано методику проведення аналізу ринкової ціни кондитерських виробів за параметричним методом ціноутворення. Випробувано методику для аналізу ринкової ціни чорного литого шоколаду Львівської кондитерської фірми “Світоч”. The assay techniques of competitiveness of the price of confectionery items behind a parametric method is offered. The technique and the analysis is conducteda level of competitiveness of the price of black cast chocolate of the “Svitoch” corporation is testedItem Конкурентні стратегії туристичних підприємств(ТзОВ «Простір-М», 2015) Дубодєлова, А. В.; Малкуш, Х. Ю.Item Маркетинговий потенціал в системі менеджменту вітчизняних підприємств(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Петрович, Й. М.; Дубодєлова, А. В.Проаналізовано еволюцію маркетингу в зарубіжних компаніях і виявлено сучасні тенденції його розвитку та окреслено пріоритетні напрями адаптації іноземного досвіду на вітчизняних підприємствах. Оцінено практику застосування мікс-маркетингу і виконано дослідження змін, що відбуваються в маркетинговому середовищі вітчизняних підприємств. The evolution of marketing in the foreign companies is analysed, the modern lines of its development are revealed and the priority directions of adaptation of foreign experience at the domestic enterprises are allocated. The practice of application of marketing - mics is appreciated and the research of changes is executed which occur in marketing environment of the domestic enterprises.Item Маркетингові підходи до формування ринкової концепції інноваційного товару(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Дубодєлова, А. В.Розглянуто структуру інноваційного процесу в системі маркетингу, проаналізовано сучасні підходи до формування та перевірки концепції інноваційного товару за мультиатрибутивною моделлю і обґрунтовано можливості їхнього застосування у практичній діяльності вітчизняних підприємств для забезпечення конкурентоспроможних позицій у ринковому середовищі. The structure of innovative process is considered in the system of marketing, modern approaches are analysed to forming and verification of conception of innovative commodity after myltyattributive model and possibilities of their application are grounded in practical activity of domestic enterprises for providing of competitive positions in a market environment.Item Методика визначення та аналіз інтегрального показника конкурентоспроможності кондитерських виробів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Дубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Запропоновано систему показників і методику визначення інтегрального показника конкурентоспроможності кондитерських виробів. Апробовано методику та проаналізовано рівень конкурентоспроможності чорного шоколаду фірми “Світоч”. A system of indexes and technique of an evaluation of an integrated index of confectionery workpieces competitiveness it is offered. Is approbation of a technique and analysis of a level of to black chocolate competitiveness of the "Switoch" corporation conducted.Item Модель системи управління маркетингом на підприємстві: структурно-функціональний підхід(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Дубодєлова, А. В.Запропоновано структурно-функціональний підхід до моделювання системи управління маркетингом, який забезпечує комплексність і цілеспрямованість процесу проектування (удосконалення) організації маркетингової діяльності на підприємстві. The structural functional approach to modeling of operation marketing system is proposed, which secures combined and goal-directed process of project ( improvement) of marketing activity organization at the enterprises.Item Науково-технічний потенціал України: сучасний стан і державні пріоритети розвитку(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Дубодєлова, А. В.; Лісовська, Л. С.Item Об’єкти маркетингового аналізу на підприємстві(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Дубодєлова, А. В.; Стернюк, О. Б.В даній роботі розглядається сукупність факторів зовнішнього і внутрішнього середовища, які є об’єктами маркетингового аналізу. Описуються підходи до управління маркетинговою діяльністю залежно від характеристик чинників зовнішнього середовища. Обґрунтовується необхідність виявлення сильних та слабких сторін діяльності підприємства для виявлення маркетингових можливостей та оцінки ринку. The factors of the external and internal environment, which are the objects of marketing analysis, are presented in this paper. The marketing activity management approaches depending on external environment factors are described. The necessity of firm strength and weakness exposure for marketing opportunities and market evaluation is grounded.Item Обґрунтування коефіцієнтів обміну акцій акціонерних товариств під час їх реорганізації шляхом злиття(Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Катаєв, А. В.; Дубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто питання розрахунку коефіцієнтів обміну акцій під час реорганізації акціонерних товариств шляхом злиття на основі різних показників, які характеризують результативність діяльності товариства, та проаналізовано основні проблемні моменти, які мають бути враховані під час здійснення цих розрахунків та практичному застосуванні отриманих результатів.Item Організаційно-економічні механізми екологізації виробництва на вітчизняних підприємствах(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Дубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.; Федорів, М. М.Проаналізовано тенденції техногенного впливу вітчизняної промисловості на довкілля і динаміку капітальних інвестицій та поточних витрат на охорону та раціональне використання природних ресурсів. Розглянуто сучасні підходи, виокремлено ключові групи мотивів і складові організаційно-економічних механізмів екологізації вітчизняного виробництва та на державному рівні підприємств. In article analyzed tendencies of the technological influence of the domestic industry on the environment and the dynamics of capital investment and operating costs for the protection and rational use of natural resources. Considered modern approaches, founded the most important groups of motives and the components of organizational-economic mechanisms of ecological domestic production at the state and enterprise level.Item Організаційні конфлікти: особливості, причини виникнення, типологізація(Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Дубодєлова, А. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Виокремлено та розглянуто особливості організаційних конфліктів у системі менеджменту підприємства. Узагальнено сучасні теоретичні підходи та практичний досвід і визначено групи причин виникнення організаційних конфліктів. Виконана типологізація організаційних конфліктів.