Browsing by Author "Коваль, З. О."
Now showing 1 - 20 of 27
Results Per Page
Sort Options
Item Алгоритм оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-03) Коваль, З. О.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Аналіз ефективності цінових стратегій підприємств(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009) Коваль, З. О.Наведено результати порівняльного аналізу цінових стратегій підприємства. Здійснено оцінку ефективності використання різних типів стратегій ціноутворення підприємства. In the article the comparative analysis of price is resulted strategies of enterprise.The estimation of efficiency of the use of different types of strategies of pricing of enterprise is carried out.Item Бухгалтерська служба: роль в управлінні підприємством та теоретичні аспекти організації(Видавництво Львівської політехніки, 2018-10-18) Левочко, І. В.; Коваль, З. О.; Національний університет “Львівська політехніка”Item Бухгалтерська служба: роль в управлінні підприємством та теоретичні аспекти організації(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Левочко, І. В.; Коваль, З. О.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Державне регулювання взаємин виробників та споживачів продукції:реальний стан і шляхи удосконалення(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001) Загородній, А. Г.; Коваль, З. О.Розглядається існуючий в Україні механізм державного регулювання взаємин виробників і споживачів продукції та доводиться необхідність його удосконалення. Пропонується введення державного реєстру та рейтингове оцінювання українських підприємств. The gear, existing in Ukraine, of state regulation of interactions of the industrial workers and customers of production is considered and the necessity of its refinement is proved. It is offered creations of the state registry and of a rating of the Ukrainian firms.Item Дослідження ефекту від залучення ресурсів громадських інституцій до розробки та реалізації національних, регіональних та місцевих програм розвитку підприємництва(Видавництво ЗУКЦ, 2014) Коваль, З. О.; Коваль, Я. Б.Item Економічний аналіз взаємозв’язків підприємства із споживачами продукції за показниками ефективності та надійності(Видавництво Львівської політехніки, 2007) Коваль, З. О.Запропоновано методичні рекомендації щодо здійснення економічного аналізу прямих та опосередкованих взаємозв’язків підприємства із споживачами за показниками ефективності та надійності. In this article methodological recommendations as to economic analysis of direct and indirect relations between a firm and consumers on the basis of indices of efficiency and responsibility are proposed.Item Економічний механізм підвищення ефективності використання залучених коштів громадськими організаціями з метою розвитку підприємництва(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Коваль, З. О.; Коваль, Я. Б.; Хом’як, Р. Л.Обґрунтовано необхідність формування економічного механізму підвищення ефективності використання залучених коштів громадськими організаціями з метою розвитку підприємництва в Україні. Проаналізовано наявний стан щодо надходження і використання залучених коштів громадськими організаціями, динаміку і структуру цих коштів. Досліджено ефективність використання цих коштів та можливості їх викoристання для розвитку вітчизняного підприємництва.Запропоновано основні аспекти побудови економічного механізму підвищення ефективності використання залучених коштів громадськими організаціями з метою розвитку підприємництва. The article substantiates the need for the formation of the economic mechanism more efficient use of raised funds community organizations to develop business in Ukraine. Are pointed out problems indicate that use of the capacity of the public and community organizations in the development of business in Ukraine, namely: low public awareness about the prestige and benefits of opening their own business; distrust of the public authorities of the executive power and local self government; low awareness of entrepreneurs and work associations; insufficient level of logistical support and professional training community organizations and passivity community organizations to involve its members, representatives, experts involved in training programs. There is also a large number of problems of the financial plan, namely the decrease in state funding of community organizations, lack of mechanism to finance their statutory activities, as well as their consumer approach to raising funds for the implementation of statutory activities and more. Other problems associated with the formal approach of some managers of state executive authorities and local authorities to implement the provisions of the current legislation, administrative documents executive authorities regulating the work to ensure the participation of public institutions in the formation and implementation of public policy, including policy development. in addition, we have a low level of business confidence in public institutions and the small number of success stories of their cooperation. Separation problems and create conditions for inefficient use of funds raised by community organizations. Also processes the receipt and use of these resources require proper balancing. The article analyzes the current state on receipt and use of funds raised by community organizations, dynamics and structure of these funds. Structure research use of the community organizations during the last three years shows that a significant portion funds raised were repaid by the state or non governmental donors unused or not reflected in the statistical reports. The efficiency of the use of funds raised by community organizations and their possible use for the development of domestic business. The basic conditions of efficiency funds community organizations, namely: establishing a dynamic and multilevel cooperation with their business, their effective support for the development of social enterprises, providing them unbiased reporting in the statistics for the full analysis of the public sector, including for the development of entrepreneurship and more. The basic aspects of building economic mechanism more efficient use of funds raised community organizations for the development of business, objective of which would be a reasonable balancing processes the receipt and use of these funds.Item Застосування економіко-математичних методів в оцінюванні ефективності маркетингової стратегії підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2016-04-14) Коваль, З. О.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Застосування методу сценаріїв у дослідженні стратегій підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2019-10-24) Коваль, З. О.; Національний університет “Львівська політехніка”Item Маркетингові конкурентні стратегії підприємств: переваги та недоліки застосування(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Коваль, З. О.Item Напрями аналізу ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Коваль, З. О.Item Основні принципи та зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Коваль, З. О.Розроблено методику оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств, виз- начено принципи і зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій з врахуванням вартісної орієнтації підприємств. The method of evaluation of efficiency of marketing’s strategies of enterprises is developed, certainly principles and maintenance of process of evaluation of efficiency of marketing’s strategies taking into account the cost orientation of enterprises.Item Особливості оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств на етапах життєвого циклу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Коваль, З. О.; Національний університет "Львівська політехніка"Item Оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Чухрай, Н. І.; Коваль, З. О.; Chukhray, N. I.; Koval, Z. O.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National UniversityРозкрито концепцію, зміст та принципи оцінювання ефективності маркетингової стратегії відповідно до етапу життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства. Обґрунтовано застосування відповідних показників та методів оцінювання ефективності маркетингової стратегії на цих етапах. Встановлено відповідність між характером маркетингових стратегій та етапами життєвого циклу підприємства.Item Оцінювання ефективності стратегій підприємства методами сценарного аналізу(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Коваль, З. О.; Koval, Z. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозроблено механізм оцінювання ефективності стратегії, що на відміну від існуючих дасть змогу врахувати множинний характер їх формування. Запропоновано до застосування матрицю вибору стратегії за допомогою застосування методик сценарного аналізу, що передбачає багатоваріантний та моноваріантний підходи до формування стратегій, а також методику, що дає змогу отримати об’єктивну оцінку ефективності стратегії врахуванням сценаріїв розвитку підприємства.Item Оцінювання надійності партнерських відносин з врахуванням стратегії комерціалізації інновацій у межах екосистеми(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Коваль, З. О.Запропоновано рейтингову систему оцінювання надійності партнерських відносин з врахуванням стратегії комерціалізації інновацій у межах екосистеми. The rating system of evaluation of reliability of partner relations is offered taking into account strategy of commercialization of innovations within the limits of ekosistem.Item Оцінювання стратегії підприємства методом теорії ігор(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Коваль, З. О.; Koval, Z. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityЗапропоновано методику вибору і оцінювання стратегій підприємств за допомогою застосування теорії ігор, що дасть змогу врахувати стратегії конкурентів (інших учасників конфліктної ситуації) або стан “природи”, що уособлює середовище функціонування підприємств. Розглянуто переваги і недоліки застосування методів теорії ігор у сфері оцінювання стратегій підприємств, здійснено класифікацію та порівняння видів цих методів з метою з’ясування особливостей використання їх у визначених ситуаціях, досліджено особливості застосування критеріїв вибору стратегій у цій сфері.Item Поняття і сутність ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Коваль, З. О.Запропоновано тлумачення поняття “маркетингова стратегія підприємства”, визначено сутність і критерії ефективності маркетингових стратегій з врахуванням вартісної орієнтації підприємств. Enterprise marketing strategy interpretation is offered, certainly essence and criteria of marketing’s strategies efficiency taking into account the enterprises cost orientation.Item Посередництво та винагорода за посередницькі послуги(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Загородній, А. Г.; Коваль, З. О.Розглянуто посередницьку діяльність, як сукупність операцій між створенням продукції і постачанням її кінцевому споживачу, а також запропоновано класифікацію посередників та винагород за посередницькі послуги, яка дає змогу порівняти й оцінити їхні переваги. This article is devoted to the studying of characteristics of dialer activity as a combination of operations between product process and the process of final consuming process. Also the authors propose the new classification of dialers and the payment for dialer’s services. This classification helps to compare different types of dialer’s salary.